تاپ دانلود
تاپ دانلود|دانلود تاپ ترین و جدیدترین موزیک ها،آهنگهای شاد،موزیک ویدیو ها،فیلم ها،نرم افزار ها و موبایل

 


.:: آخرین مطالب ::.

دانلود نود 32 آنتی ویروس سریع و قدرتمند

ESET NOD32 Antivirus 4 آنتی ویروس قدرتمند و پرطرفدار , سریعترین و موثرترین سیستم امنیتی , آنتی ویروس و برنامه ضد فایل های جاسوسی در جهان است. این توضیح شرکت ESET در مورد برنامه نود 32 بود که به زبان فارسی برای شما ترجمه کردیم. آنتی ویروس NOD32 در کنار ماهیت ضد ویروس بودنش ماهیت ضد برنامه های جاسوسی نیز دارد. وبلاگ تاپ دانلونیز دانلود نود 32 را به شما عزیزان پیشنهاد می کند.

نرم افزار NOD32 Antivirus یک محافظ سریع و کارا را در اختیار شما قرار می دهد که در عین قدرتمند بود بسیار ساده و ایمن است و از انتشار ویروس در رایانه شما جلوگیری می کند. سیستم هوشمند پیش گیری از ویروسی شدن حملات را متوقف می کند و از اجرا شدن نرم افزار های نا خواسته و بدافزارها شما را مصون می کند.

ESET NOD32 Antivirus 4.2.40 Final - دانلود نود 32 آنتی ویروس سریع و قدرتمند


دانلود آنتی ویروس و امنیت اینترنت کسپراسکی

نرم افزار آنتی ویروس و امنیت اینترنت کسپراسکی Kaspersky Internet Security 2011 v11.0.0.232 Final نسخه نهایی بالاخره آمد. قدرتمندترین نرم افزار امنیت اینترنت و قوی ترین فایروال بین نرم افزار های امنیتی با امکانات وسیع از تمام کامپیوتر شما در اینترنت و شبکه محلی شما محافظت می کند. نسخه نهایی Kaspersky Internet Security 2011 دارای رابط کاربری جدید و حجم فایل نصب بیشتری است.

در زیر امکانات , مشخصات و مزایای نرم افزار امنیت اینترنت کسپراسکی Kaspersky Internet Security 2011 11.0.0.232 Final را برایتان شرح می دهیم.

Kaspersky Internet Security 2011 11.0.0.232 Final - نرم افزار آنتی ویروس و امنیت اینترنت کسپراسکی


دانلود آنتی ویروس AVG

نرم افزار آنتی ویروس AVG یکی از ساده ترین و در عین حال قوی ترین آنتی ویروس ها و سیستم های امنیتی موجود در حال حاضر است. هرچند شاید در رتبه بندی جهانی جایی در صدر جدول نداشته باشد اما با امکانات خوب خود سهم قابل توجهی از کاربران به این آنتی ویروس اعتماد کرده اند. این نسخه که شما از وبلاگ تاپ دانلود دریافت خواهید کرد نسخه رایگان ضد ویروس AVG است که در زیر امکانات آن را برای شما تشریح می کنیم. امیدواریم از دانلود آنتی ویروس AVG رایگان لذت ببرید.

AVG Free Edition 10.0.1188 32-bit - دانلود آنتی ویروس AVG رایگان


صفحات

صفحه قبل 1 صفحه بعد

تبلیغات
ورود اعضا

ورود اعضا:
امکانات


Create your flash banner free online

نویسندگان:

ایمیل :
وضعیت وبلاگ :